Νέα & Ανακοινώσεις
Επιλέξτε από αριστερά το επιθυμητό έτος για προβληθούν οι αντίστοιχες δημοσιεύσεις

Τα Νέα μας

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ NATURE TRAIL 2013

10/05/2013 00:00

1. ΠΑΡΑΝΕΣΤΙ – ΘΟΛΟΣ - PORCEL

(5.539 μ, 240+, 135-)

Εκκίνηση από την πλατεία του σιδηροδρομικού σταθμού Παρανεστίου. Η αρχή της διαδρομής του αγώνα είναι κοινή με αυτή των αγώνων VFUT και Παρανέστιο Μονοπάτι (Ρ.Ρ). Τα πρώτα 700 ασφάλτινα μέτρα τα διέρχεται μέσα από το Παρανέστι, ακολουθεί τον δημόσιο δρόμο προς Σίλη - Πρασινάδα και φτάνει στο ξενοδοχείο Νέσσος. Ακολουθεί για 1900 μ τον χωματόδρομο που ανηφορίζει ομαλά και στρίβοντας αριστερά, συνεχίζει για 828 μ την ανηφορική πορεία, που βγάζει σε ύψωμα όπου βρίσκεται κεραία αναμετάδοσης. Δεξιά της κόψης της ράχης, το χωριό Θόλος με τα γραφικά διώροφα μισογκρεμισμένα σπίτια. Στρίβοντας πάλι αριστερά μπαίνει σε μονοπάτι κατηφορικό που ακολουθεί την κόψη της ράχης για 1431 μ έως ότου κατηφορίσει απότομα και συναντήσει τον δημόσιο δρόμο Σίλης-Πρασινάδας. ΠΡΟΣΟΧΗ! Στο σημείο αυτό δεν θα ακολουθήσει όπως πέρσι τον δημόσιο δρόμο προς τη διασταύρωση του Θόλου, αλλά θα διασχίσει την άσφαλτο για 30μ κάθετα και θα κατέβει λίγα μέτρα παρακάτω για να συναντήσει το παραποτάμιο μονοπάτι της επιστροφής του αγώνα. Στροφή δεξιά και σε λίγα μέτρα (312 μ) ακολουθώντας το παραποτάμιο μονοπάτι φτάνουμε στις εγκαταστάσεις του παλιού εργοταξίου της Porcel, παλιό απομεινάρι μεταλλευτικής δραστηριότητας στην περιοχή, όπου και ο πρώτος Σταθμός (ΣΤΕΚ) Ανεφοδιασμού.

Δείτε την πλήρη περιγραφή κάνοντας κλικ εδώ.